יש לי שאלה כללית בנושא בנקאי
שירות זה מאפשר להגיש בקשה לקבלת מידע בנושאים בנקאיים כללים, כגון מידע על מדיניותו של הפיקוח על הבנקים והוראותיו, חקיקה בנקאית, זכויות צרכניות ועוד. הטיפול בבקשות מסוג זה אינו מצריך תהליך פורמלי של בירור או בדיקה מול התאגיד הבנקאי.
חשוב לדעת
1. הפיקוח על הבנקים מפרסם את כלל הוראות ניהול בנקאי תקין באתר הבנק.
2. הפיקוח על הבנקים מעניק חוות דעת משפטיות ועמדות כלליות הכוללות פרשנות להוראות החוק, רק לאחר מיצוי הליך הבירור של הפונה עם התאגיד הבנקאי הנילון.
להגשת תלונה לנציבות תלונות הציבור של התאגיד הבנקאי
ככל שפנית לנציבות התאגיד הבנקאי, וברצונך לערער על תשובת התאגיד, באפשרותך להגיש תלונה בצירוף תשובת התאגיד והנושא ייבחן בהתאם לסמכויות הפיקוח על הבנקים.
ניתן לפנות ליחידה לפניות הציבור ולבקרה צרכנית בכתובת מייל pz@boi.org.il
בפנייתך אלינו יש לציין את פרטי האירוע, פרטים מזהים כגון: שם פרטי, שם משפחה, מס' תעודת זהות וטלפון ליצירת קשר.
בנוסף נודה לצירוף מסמכים רלוונטיים לאירוע.