לצפייה בהודעה כקובץ word לחץ כאן

משלחת מטעם בנק ישראל השתתפה באירוע ייחודי במרכז לחדשנות לחייל הדרוזי ע"ש שיח' אמין טריף ז"ל, בעוספיה, לקידום שיתופי פעולה לטובת חיזוק הקשר עם העדה הדרוזית. השתתפו בביקור מטעם בנק ישראל הגב' שולמית גרי- מנכ"לית הבנק, מר רונן קופמן- מנהל חטיבת משאבי אנוש ומינהל, מר ליאור ג'ורג'י- מנהל חטיבת טכנולוגית המידע והילה לוי- הממונה על הגיוון התעסוקתי.

האירוע התקיים בראשות מר קופטאן חלבי ומר רן בר- מטעם המרכז לחדשנות לחייל הדרוזי ע"ש שיח' אמין טריף ז"ל. עוד נכחו במפגש- מר חזי כאלו- מנכ"ל בנק ישראל לשעבר, עו"ד ראדי נגם- ראש מועצת בית ג'אן, מר בהיג' מנסור- ראש מועצת עוספיה  וסגניתו הגב' סמירה עזאם, עו"ד ענאן חיר, הגב' מיכל זאבי ונציגים מטעם מכללת סלע.

מנכ"לית הבנק, הגב' שולמית גרי, נשאה דברים על נושאים שהבנק מסייע בקידומם אשר כללו בין היתר גם את תחום ההכלה הפיננסית ונגישות לשירותים פיננסיים ובנוסף, התייחסה לשילוב עובדים דרוזים בבנק ישראל. מנכ"לית הבנק עדכנה גם על הצעדים שמקודמים לשילוב עבודה מרחוק לעובדי הבנק, מה שיסייע בעיקר לתושבים המרוחקים מירושלים והמרכז ויעודד גם אותם להצטרף לבנק. מנהל חטיבת משאבי אנוש, מר רונן קופמן, הציג את הצעדים השונים בהם נוקט הבנק על-מנת לסייע לשילוב אוכלוסיות שונות בקרב עובדי הבנק, כדי לקדם גיוון תעסוקתי בבנק. מנהל חטיבת טכנולוגית המידע, מר ליאור ג'ורג'י, אמר, כי בכוונתו לתת דגש על מינוף הפעילות של המרכז בסיוע חטיבת טכנולוגית המידע באמצעות מתן הרצאות, הדרכות ומנטורינג לסטודנטים בתחומים טכנולוגיים. כמו כן, חטיבת טכנולוגית המידע פועלת להוציא לפועל האקתון, ותישקל האפשרות לקיימו במרכז לחדשנות לחייל הדרוזי, בין היתר בכדי להנגיש את האירוע למשתתפים דרוזים ובכלל למשתתפים מהצפון.

לסיכום, נקבע כי יקודמו יוזמות משותפות שמטרתן לייצר היכרות בקרב העדה הדרוזית עם בנק ישראל ותפקידיו ובמקביל תעשה פעילות משותפת כדי להעלות את מספר העובדים הדרוזים המועסקים בבנק ישראל.

 

מצ"ב תמונות מהביקור.

קרדיט לצילום: עו"ד ענאן חיר ובנק ישראל

נוכחים בתמונה מר רן בר, עו"ד ענאנן חיר, עו"ד ראדי נגם, גב' שולמית גרי, מר קופטאן חלבי

 

נוכחים בתמונה מר ליאור ג'ורג'י, מר רן בר, גב' שולמית גרי, מר קופטאן חלבי, עו"ד ענאנן חיר ומר רונן קופמן.

 

נוכחים בתמונה מר רונן קופמן, עו"ד ענאן חלבי וגב' הילה אלקיים