לצפייה בהודעה זו כקובץ WORD לחץ כאן
לצפייה בהודעה כקובץ PDF לחץ כאן
נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, שב ארצה לאחר השתתפותו בכנס הנגידים מקבוצת המדינות אליה משתייכת ישראל בדירקטוריון קרן המטבע, שהתקיים בבולגריה. הכנס עסק באתגרים ובהזדמנויות העומדים בפני כלכלות קטנות ופתוחות, ובפרט בשמירה על יציבות מאקרו-כלכלית ופיננסית, קידום צמיחה ארוכת טווח והתמודדות עם שינויים טכנולוגיים מהירים.
במסגרת המפגש השתתף הנגיד בפאנל בנושא "חוסן מאקרו-כלכלי ופיננסי בסביבה גלובלית בלתי ודאית", לצד בכירים מקרן המטבע, הבנק העולמי ובנקים מרכזיים אחרים.