הרשמה לדיוור
כולל הודעות SMS

סקר שביעות רצון מאיכות השירות של הבנקים ושל חברות כרטיסי האשראי

סקר שביעות רצון מאיכות השירות של הבנקים ושל חברות כרטיסי האשראי

להנחיות נגישות לצפייה בגרף זה יש לבקר בעמוד הנחיות נגישות לגרפים
סגור

המידע המוצג מבוסס על סקרים שנערכו על ידי מכון רושינק, אשר פועל בהתאם למתודולוגיות המקובלות בשוק.

הסקרים בוצעו במטרה לספק תמונה מהימנה ועדכנית, המשקפת את עמדות הציבור בנוגע לשירות הניתן להם מהתאגידים הבנקאיים וחברות כרטיסי האשראי.

בנוסף לתנאי השימוש באתר בנק ישראל, מובהר כי בנק ישראל אינו אחראי לשלמות הנתונים, לתוכנם או לאופן הצגתם.

 

דף זה עודכן לאחרונה בתאריך: 11/12/2024