סקר שביעות רצון מאיכות השירות של הבנקים ושל חברות כרטיסי האשראי
סקר שביעות רצון מאיכות השירות של הבנקים ושל חברות כרטיסי האשראי
להנחיות נגישות לצפייה בגרף זה יש לבקר בעמוד
הנחיות נגישות לגרפים
סגור
המידע המוצג מבוסס על סקרים שנערכו על ידי מכון רושינק, אשר פועל בהתאם למתודולוגיות המקובלות בשוק.
הסקרים בוצעו במטרה לספק תמונה מהימנה ועדכנית, המשקפת את עמדות הציבור בנוגע לשירות הניתן להם מהתאגידים הבנקאיים וחברות כרטיסי האשראי.
בנוסף לתנאי השימוש באתר בנק ישראל, מובהר כי בנק ישראל אינו אחראי לשלמות הנתונים, לתוכנם או לאופן הצגתם.