לצפייה בהודעה זו כקובץ לחץ כאן

שבוע המודעות להתמודדות עם הונאות דיגיטליות, שמוביל הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, באמצעות איגוד הבנקים והמערכת הבנקאית ובשיתוף משטרת ישראל ומשרד הרווחה והביטחון החברתי, יתקיים בין התאריכים  4.6.2023 – 15.6.23. במהלך שבוע זה יתקיימו עשרות הרצאות פרונטליות ברחבי הארץ לארגונים, עמותות ובתי דיור מוגן שנרשמו מראש. בנוסף, יתקיימו גם הרצאות אינטרנטיות (webinar) לציבור הרחב. כלל ההרצאות יתקיימו בשפות עברית, ערבית ורוסית.

התוכן שיועבר בהרצאות יעסוק בסוגי הונאות דיגיטליות; איך מזהים ונזהרים משיטות הונאות דיגיטליות ומתחזים; מתי אסור ללחוץ על קישורים; איך נכנסים בבטחה לחשבון הבנק; מתן טיפים וכלים להתמודדות עם סוגי ההונאות; מידע על שיטות הונאה ייחודיות ליוצאי חבר העמים ועוד.

במסגרת פעילות זו הושק בנוסף קמפיין הסברה ארצי, במטרה להעלות את מודעות הציבור לתופעת ההונאות הדיגיטליות. כמו כן, הוקם אתר ייעודי המכיל טיפים בנושא, חומרים רלוונטיים אודות "שבוע המודעות להונאות דיגיטליות", וכן מידע על אופן הרישום להרצאות האינטרנטיות (webinar) שיתקיימו בתאריכים הבאים:

8.6.23-בשעה  19:00- הרצאה בשפה הרוסית

13.6.23 בשעה 19:00- הרצאה בשפה העברית

14.6.23 בשעה 19:00- הרצאה בשפה הערבית 

 

לפרטים נוספים על הפעילות ולהרשמה להרצאות האינטרנטיות (webinar), ניתן להיכנס לקישור https://financialforumil.com/ או לחפש בגוגל "פורום חינוך פיננסי".