נותני שירותי מידע ויוזמי תשלום

הליך זה מיועד לנותני שירותי מידע ויוזמי תשלום אשר מבקשים לקבל מידע ממקור מידע או ממנהל חשבון תשלום, לפי חוק שירות מידע פיננסי תשפ"ב-2021 או חוק הסדרת העיסוק בשירותי תשלום וייזום תשלום, תשפ"ג-2023 בהתאמה.

השלב הראשון - הגשת תלונה ישירות למקור מידע או למנהל חשבון תשלום.

לחיצה על הקישור תוביל אותך לדף הגשת תלונה בכל תאגיד (למקור המידע או מנהל חשבון התשלום), באמצעות פורטל המפתחים.

השלב השני -  ככל שלא קיבלתם תשובה לפנייתכם לתאגיד בזמן סביר, או ככל שקיבלתם תשובה וברצונכם לערער עליה, ניתן לעשות זאת באמצעות הגשת תלונה ליחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל בכתובת מייל: pz@boi.org.il

דגשים חשובים לצורך הגשת תלונה ליחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים:

- יש לרשום בנושא המייל של התלונה את המילים - "בנקאות פתוחה" ושם החברה

- לפנייה במייל ליחידה לפניות הציבור יש לצרף את העתק הפניה לפורטל המפתחים והעתק התשובה שהתקבלה, ככל שהתקבלה.

- יש להגיש פנייה נפרדת בהתייחס לכל תאגיד בנקאי.

דף זה עודכן לאחרונה בתאריך: 17/06/2025